Jak zjistit skutečný dopad marketingových aktivit? A je to vůbec možné? Kroutí se vám hlava v nepřeberné změti KPIs, metrik, kanálů a cílů? Vydejte se s námi na cestu za hledáním pravdy - s pokorou, nadhledem a s využitím statistiky a nejnovějšího know-how.
Na workshopu se naučíte, jak přemýšlet komplexně nad vyhodnocováním efektivity marketingových rozpočtů. Dozvíte se o pokročilých metodách pro vyhodnocení brandových i performance aktivit - jak fungují, jaké jsou jejich silné a slabé stránky, a co obnáší implementovat je ve vaší firmě a řídit podle nich investice do reklamy.
Jaroslav je marketingový stratég, který aktuálně působí jako Head of Digital Marketing ve společnosti Seznam.cz, kde je zodpovědný za výsledky marketingových aktivit a plánování rozpočtů všech služeb Seznamu. Dříve se pohyboval v agenturním světě, na svém kontě má mnoho úspěšných kampaní pro velké lokální i zahraniční značky.
Marek je spoluzakladatelem Marketingintelligence.io, datař a ex-CMO. Pomocí nejmodernějších metod pomáhá domácím i zahraničním klientům s online i offline analytikou a vyhodnocováním.
Získáte nadhled nad vyhodnocováním od last clicku až po moderní metody
Poodhalíme Marketing Mix Modeling, co to je a jak funguje
Dozvíte se rozdíl mezi atribučním modelováním a MMM
Řekneme si, jak vyhodnotit offline nebo brandovou kampaň a zohlednit sezónu, počasí, konkurenci, cenotvorbu a další vlivy
Uvidíte ukázky využití všech metod - case studies Seznam.cz a Marketing Intelligence
Vyzkoušíte si interaktivní aplikaci pro optimalizaci rozpočtu
Účastníci by měli znát problematiku plánování marketingových investic a vyhodnocování efektivity jednotlivých kanálů. Výhodou je středně pokročilá znalost digitálního marketingu a webové analytiky.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.