Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Nečekejte od něj uhlazený projev v košili. Je to člověk z praxe, za kterého mluví čísla a výsledky.
Honza a Tomáš mají přes 25 let kolektivních zkušeností s výkonnostní Facebook a Instagram reklamou. V roce 2020 spolu založili firmu, která dnes spravuje přes 100 reklamních účtů z různých segmentů s rozpočty kolem 250 000 000 Kč ročně. Pracují pro značky jako Trenýrkárna.cz, Zoot, Knihobot nebo Protein & Co.
Zjistíte, jaké jsou aktuálně klíčové věci pro úspěšnou výkonnostní Meta reklamu.
Řekneme si, jak k výkonnostní Facebook a Instagram reklamě přistupovat z pohledu specialisty i marketingového manažera.
Projdeme krok za krokem plánování strategie a kampaní.
Celé to následně uvedeme do praxe na konkrétním příkladu, jak je u nás zvykem.
Základní znalost online marketingu, GA4 a Meta správce reklam.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.