Jak nastavit strategii výkonnostních Facebook a Instagram reklam na 2024

Rezervace je možná po přihlášení
Na workshopu se naučíte, jak efektivně nastavit strategii pro výkonnostní Meta reklamu, aby byla zisková a zapadala do celkové marketingové strategie. Řekneme si, jak k Facebook a Instagram reklamě přistupovat, vyhodnocovat ji, co se změnilo a jaké jsou aktuální trendy. Workshop je vhodný pro marketingové manažery i Facebook specialisty. Cílem je propojit tyto dva světy, aby spolu dokázaly efektivněji spolupracovat.

Čas

10:00

Dopolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

NEWTON University

4. patro, učebna 04

news04 news04

Honza Bartoš

Specialista na facebook reklamu

Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Nečekejte od něj uhlazený projev v košili. Je to člověk z praxe, za kterého mluví čísla a výsledky.

Honza a Tomáš mají přes 25 let kolektivních zkušeností s výkonnostní Facebook a Instagram reklamou. V roce 2020 spolu založili firmu, která dnes spravuje přes 100 reklamních účtů z různých segmentů s rozpočty kolem 250 000 000 Kč ročně. Pracují pro značky jako Trenýrkárna.cz, Zoot, Knihobot nebo Protein & Co.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Zjistíte, jaké jsou aktuálně klíčové věci pro úspěšnou výkonnostní Meta reklamu.

number-02.svg

Řekneme si, jak k výkonnostní Facebook a Instagram reklamě přistupovat z pohledu specialisty i marketingového manažera.

number-03.svg

Projdeme krok za krokem plánování strategie a kampaní.

number-04.svg

Celé to následně uvedeme do praxe na konkrétním příkladu, jak je u nás zvykem.

Potřebné znalosti

Základní znalost online marketingu, GA4 a Meta správce reklam.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.