Víte, že byste svou marketingovou strategii měli stavěli na výzkumu, ale nevíte, kde přesně začít? Zajímá vás, co a jak jde v marketingu zkoumat a jaký to má smysl pro váš business? Znáte Google Analytics, nebo data z PPC, ale tušíte, že pro správné rozhodování potřebujete mnohem víc informací?
V tomto workshopu nabitém praktickými ukázkami a úkoly vás Ondřej Sláma provede výzkumnými metodami využívanými v marketingu. Získáte pevný přehled a odnesete si přímo aplikovatelné rady, postupy a tipy na služby a nástroje, díky kterým může váš marketing být skutečně data-driven.
Ondřej se rovným dílem věnuje marketingu a přednáškám na vysokých školách, konferencích a ve firmách v rámci interních školení (Seznam.cz, P&G, Heureka, Albert). Patří mezi nejlépe hodnocené lektory Digisemestru, mimo jiné proto, že složitá témata dokáže vysvětlit srozumitelnou a poutavou formou. Marketingové zkušenosti, které vám předá, sbírá už přes 15 let praxi jak na straně agentur, kde pracoval pro české leadery i světoznámé značky, tak médií i samotných inzerentů (Alza, Prusa research).
Dozvíte se, jaké druhy výzkumů a měření má marketing k dispozici a kdy je použít.
Na praktických úkolech si vyzkoušíte, jak s pracovat s dotazníky a daty.
Pochopíte pojmy jako jsou kvalitativní a kvantitativní výzkum, primární a sekundární data a mnoho dalších.
Dozvíte se, jak funguje brand tracking, včetně návodu na vlastní dotazník tak, jak ho učí uznávaný profesor marketingu Mark Ritson.
Workshop je srozumitelný i pro úplné začátečníky, ale nejvíce si z něho odnesou lidé, kteří už s marketingem zkušenosti mají. Pro praktické úkoly budete potřebovat vlastní počítač, vlastní Google účet a základní znalost práce s Google tabulkami nebo Excelem.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.