Radek Hudák strategicky řídí marketing s důrazem na návratnost investic. Během pěti let pomohl Shoptetu vyrůst šestinásobně, Rossum pomohl postavit performance pro získávání klientů z Fortune 500 nebo byl u cesty Slevomatu od malého startupu k jedné z největších e-commerce v Česku a na Slovensku.
Lukas je CMO konzultant pro B2B SaaS, který pomáhá více než 50 evropským společnostem, včetně Storyblok, Smartlook, Trackdesk, Smartsupp, Retino, Shoptet, Trueclicks, Annea, Forcemanager a mnoha dalších. Z Berlína se přestěhoval do Brna, kde rád tráví čas se svou rodinou a přáteli. V mládí byl podle vlastních slov "rádoby hacker" s velkou vášní pro nové nástroje, což ho nakonec přivedlo k online marketingu. V minulosti byl Lukáš marketingovým ředitelem společnosti Smartlook. Ve své funkci vedl marketingovou strategii a zaměřoval se na zvyšování povědomí o značce, generování potenciálních zákazníků a získávání zákazníků. Pod jeho vedením získala společnost Smartlook více než 400 000 registrací z více než 90 zemí.
Know-how: Pokud pracujete v B2B, získáte tipy a kompletní přehled od ex-CMO dvou společností, které nehrají na trhu druhé housle.
Bullshit free: Podělíme se o to, co se v průběhu povedlo, ale i o největší průsery, u kterých se nejen zasmějete, ale hlavně se jim vyhnete do budoucna.
Dva pohledy na stejnou věc: Pohled na marketing a jednotlivé kanály vždy z lokálního a globálního hlediska.
Bullshit free ještě jednou: Bude možnost ptát se, diskutovat a bavit se otevřeně o všem, co vás zajímá a je aspoň trochu k tématu :)
Workshop je ideální pro B2B případně Saas služby.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.