Naše nápady jsou jen tak silné, jak silné je dokážeme skutečně realizovat. V rychle měnícím se prostředí potřebujeme rychle iterovat a sdílet nápady s ostatními. Existují však kulturní překážky, které stojí v cestě. Organizace často sklouzávají k "smrti PowerPointem", spoléhají na dlouhé interní prezentace, které mohou brzdit kreativní myšlení.
V tomto praktickém workshopu vás Marketoonist Tom Fishburne naučí kreslit a používat techniky vizuálního vyprávění, abyste dokázali přivézt své nápady k životu. Procvičíte si, jak sdílet a stavět na nápadech ostatních, abyste i své nápady posílili a zvýšili jejich šanci na úspěch.
Tom Fishburne již 20 let dokumentuje marketingový průmysl ve svém týdenním kresleném seriálu nazvaném Marketoonist. Čerpá ze své kariéry v oblasti marketingu a inovací v USA a Evropě, včetně pozic ve společnostech HotelTonight, Method, General Mills a Nestle. Během své cesty zjistil, že některé kreativní techniky nám mohou pomoci stát se lepšími v oblasti inovací a marketingu. Čím lépe dokážeme vizuálně předávat naše nápady, tím větší mají šanci na úspěch.
Naučíte se, jak jednoduchá síla kreslení může odemknout dveře k lepší spolupráci.
Naučíte se, jak prototypovat své nápady pomocí vizuálního vyprávění.
Naučíte se identifikovat, navigovat a překonávat institucionální odpor a organizační překážky.
Naučíte se prosazovat kulturu neustálé inovace s heslem "Vždy v beta verzi".
Tento workshop je určený pro všechny, kteří chtějí přinést nápady i do své organizace, včetně těch, kteří si myslí, že neumí kreslit. Každý je schopen základního vizuálního vyprávění.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.
Předchozí školení