Doodling is the Simplest Form of Prototyping: Bringing Ideas to Life with Visual Storytelling

Rezervace je možná po přihlášení

Naše nápady jsou jen tak silné, jak silné je dokážeme skutečně realizovat. V rychle měnícím se prostředí potřebujeme rychle iterovat a sdílet nápady s ostatními. Existují však kulturní překážky, které stojí v cestě. Organizace často sklouzávají k "smrti PowerPointem", spoléhají na dlouhé interní prezentace, které mohou brzdit kreativní myšlení.

V tomto praktickém workshopu vás Marketoonist Tom Fishburne naučí kreslit a používat techniky vizuálního vyprávění, abyste dokázali přivézt své nápady k životu. Procvičíte si, jak sdílet a stavět na nápadech ostatních, abyste i své nápady posílili a zvýšili jejich šanci na úspěch.

Čas

14:00

Odpolední

Cena

3 000 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Angličtina

Lokace

NEWTON University

4. patro, učebna 01

news04 news04

Tom Fishburne

Founder of Marketoonist

Tom Fishburne již 20 let dokumentuje marketingový průmysl ve svém týdenním kresleném seriálu nazvaném Marketoonist. Čerpá ze své kariéry v oblasti marketingu a inovací v USA a Evropě, včetně pozic ve společnostech HotelTonight, Method, General Mills a Nestle. Během své cesty zjistil, že některé kreativní techniky nám mohou pomoci stát se lepšími v oblasti inovací a marketingu. Čím lépe dokážeme vizuálně předávat naše nápady, tím větší mají šanci na úspěch.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Naučíte se, jak jednoduchá síla kreslení může odemknout dveře k lepší spolupráci.

number-02.svg

Naučíte se, jak prototypovat své nápady pomocí vizuálního vyprávění.

number-03.svg

Naučíte se identifikovat, navigovat a překonávat institucionální odpor a organizační překážky.

number-04.svg

Naučíte se prosazovat kulturu neustálé inovace s heslem "Vždy v beta verzi".

Potřebné znalosti

Tento workshop je určený pro všechny, kteří chtějí přinést nápady i do své organizace, včetně těch, kteří si myslí, že neumí kreslit. Každý je schopen základního vizuálního vyprávění.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.

Předchozí školení