Pricing Hacks: Proven Strategies for Revenue Increase

Rezervace je možná po přihlášení

V tomto workshopu objevíte přesné kroky k návrhu modelu monetizace produktu, který maximalizuje vaše příjmy. Prozkoumáte reverzní přístup k návrhu produktu s ohledem na jeho cenu. Získáte praktické poznatky o tom, jak snadno identifikovat, za co jsou zákazníci ochotni platit a za jakou cenu.

Naučíte se vytvářet nabídku hodnoty za peníze, která maximalizuje potenciál příjmů. Prozkoumáte reálné příklady strategií, které Dima použil k zvýšení příjmů až o 30 %. Ovládnete dovednost tvorby cenových triků, které prakticky nutí vaše potenciální zákazníky k nákupu vašeho nejžádanějšího produktu. Získáte náhled na efektivní strategie slev, které neohrozí vaši ziskovost.

Čas

10:00

Dopolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Angličtina

Lokace

NEWTON University

4. patro, učebna 03

news04 news04

Dima Melnik

Pricing Consultant

Dima se specializuje na pomoc firmám při monetizaci svých produktů s cílem zvyšovat příjmy. Konzultoval pro miliardové firmy jako Skoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Spravoval předplatné produktu ve start-upu Rohlik Group. Jako mentor pomáhá zakladatelům startupů maximalizovat hodnotu svého produktu a zrychlit růst příjmů.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Vymyslíte mnoho nových nápadů na zvýšení příjmů.

number-02.svg

Zapojíte se do her, ve kterých otestujete svou intuici ve stanovování cen a dovednosti navrhnout tu nejlepší cenu.

number-03.svg

Obdržíte nástroje pro monetizaci produktu.

number-04.svg

Naučíte se přesné cenové triky, které ovlivňují ochotu zákazníků platit.

number-05.svg

Zjistíte, jak dobrá je vaše cenová strategie ve skutečnosti.

number-06.svg

Získáte poznatky o tom, jak zlepšit vaši nabídku hodnoty za peníze.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.