V tomto workshopu objevíte přesné kroky k návrhu modelu monetizace produktu, který maximalizuje vaše příjmy. Prozkoumáte reverzní přístup k návrhu produktu s ohledem na jeho cenu. Získáte praktické poznatky o tom, jak snadno identifikovat, za co jsou zákazníci ochotni platit a za jakou cenu.
Naučíte se vytvářet nabídku hodnoty za peníze, která maximalizuje potenciál příjmů. Prozkoumáte reálné příklady strategií, které Dima použil k zvýšení příjmů až o 30 %. Ovládnete dovednost tvorby cenových triků, které prakticky nutí vaše potenciální zákazníky k nákupu vašeho nejžádanějšího produktu. Získáte náhled na efektivní strategie slev, které neohrozí vaši ziskovost.
Dima se specializuje na pomoc firmám při monetizaci svých produktů s cílem zvyšovat příjmy. Konzultoval pro miliardové firmy jako Skoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Spravoval předplatné produktu ve start-upu Rohlik Group. Jako mentor pomáhá zakladatelům startupů maximalizovat hodnotu svého produktu a zrychlit růst příjmů.
Vymyslíte mnoho nových nápadů na zvýšení příjmů.
Zapojíte se do her, ve kterých otestujete svou intuici ve stanovování cen a dovednosti navrhnout tu nejlepší cenu.
Obdržíte nástroje pro monetizaci produktu.
Naučíte se přesné cenové triky, které ovlivňují ochotu zákazníků platit.
Zjistíte, jak dobrá je vaše cenová strategie ve skutečnosti.
Získáte poznatky o tom, jak zlepšit vaši nabídku hodnoty za peníze.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.