Na tomto workshopu se dozvíte vše od přípravy strategie, plánu médií a stanovení cílů pro placené sociální kampaně po vytvoření kvalitního briefu pro UGC video.
Pokročilé tipy pro optimalizaci a automatizaci úkolů, které vás nudí, budou doplněny celým procesem, od tvorby kreativy po vyhodnocení a návrh iterativního plánu, který vnese systémovost do testování a zlepšování kreativního aspektu reklamy.
Milan se věnuje Facebookovým reklamám od roku 2013. Během své kariéry v agenturách spolupracoval s několika stovkami klientů. Před téměř 8 lety založil agenturu 6clickz, která poskytuje služby klientům po celém světě. Postupně přešel od technicky zaměřeného PPC (Placené reklamy na kliknutí) k placeným sociálním médiím, kde rozvíjí a rozšiřuje META reklamy, TikTok, LinkedIn, Pinterest a další platformy. Jeho zapojení do datové analýzy mu umožňuje vytvářet vlastní optimalizační a business intelligence nástroje, díky nimž dosahují kampaně zcela nových úrovní. A právě tyto zprávy a nástroje budete mít možnost vytvořit a vyzkoušet si během školení.
Získáte dovednosti, jak stanovit cíle a plánovat investice do reklamy na sociálních sítích, abyste mohli utrácet 5 000-10 000 € denně.
Získáte přehled o nových strategiích, tricích a osvědčených postupech, které budete moci aplikovat ve svém podníkání.
Budete moci provést audit svého účtu a identifikovat nejlepších 3 kroky, které ho jistě zlepší.
Projdeme celý proces tvorby kreativní strategie, od reputační analýzy, customer review miningu, tvorby briefu až po správné nasazení do testovacích kampaní, vyhodnocení a návrhy na zlepšení v iterativním plánu.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.