Mentální dostupnost: Proč by ji měl každý moderní marketér znát a měřit

Značka nemusí být nutně odlišná. Stačí, když je rozpoznatelná a zákazníci si na ni vzpomenou v okamžiku nákupu. Na papíře zní definice mentální dostupnosti jasně a jednoznačně, že? Praxe už je jiná.

Profesorka Jenni Romaniuk vás vezme do, pro mnohé, nedostupných hlubin fenoménu mentální dostupnosti. Nabídne vám s pomocí aktuálních výzkumů neprůstřelné důvody, proč má tahle metrika smysl, a rovnou i osvědčené postupy měření. Poradí, čemu se při měření vyhnout a jak správně nastavit nejen metriky, ale i jejich vnímání v kontextu času.

Datum a čas

Čt 14:35—15:05

Jazyk

Anglicky

Jenni Romaniuk

Research Professor and International Director of the Ehrenberg-Bass Institute

Je výzkumnou profesorkou Ehrenberg-Bass Institutu na Univerzitě Jižní Austrálie a autorkou uznávaných marketingových publikací, které jsou považovány za nezbytné zdroje pro pochopení dynamiky značek. Do současného diskurzu ji staví známá publikace How Brands Grow Part 2, kterou napsala spolu s prof. Byronem Sharpem.

Její výzkum se zabývá tématy brand equity, mentální dostupnosti značek, metrikami zdraví značek, účinností reklamy, výraznými atributy, word-of-mouth a rolí loajality a růstu. Její práce tak představuje inovaci, která ovlivňuje jak teoretické, tak praktické aspekty marketingu. Kromě toho je autorkou principu Distinctive Asset Grid, který korporace po celém světě využívají k posouzení síly a potenciálu jejich značek, a tím se stala uznávanou průkopnicí v oboru.

Vyprodáno

20.-22.2. 2024
Janáčkovo divadlo a okolí, Brno

Děkujeme

9890 Kč bez DPH

A jsou pryč! Nestihli jste nákup vstupenky? Nechte nám na sebe e-mail, kdyby se situace změnila, dáme vám vědět!