Investor, marketér a autor bestselleru "Žlutá kniha budování značky" přijde sdílet zkušenosti a lekce z 250 brandových projektů, 80 rebrandingů a více než 1000 reklamních kampaní v jednom workshopu.
Jak růst do dalších kategorií a trhů?
Jak šetřit a přitom vydělávat více v B2C, B2B, nebo i SAAS?
Co má největší dopad na budování značky a dlouhodobou ziskovost?
Jak neplýtvat penězi investorů na surfování trendů?
Michal a jeho tým pracovali pro Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Rajec, Red Bull, Škoda Auto, Websupport a mnoho dalších, takže bude o čem:)
Michal je inovátor, spoluzakladatel a kreativní ředitel agentur Darwin&theMachines a GoBigname. Byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Byl zařazen do žebříčku Forbes 30pod30. Patří mezi nejmladší držitele prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do slovenské reklamy a s více než 200 kreativními oceněními patří mezi nejoceňovanější reklamní tvůrce v regionu. Založil hybridní agenturu Darwin and the Machines, jejímž cílem je místo jednorázových kampaní tvořit dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Darwin je přímo napojen na branding studio GoBigname, které má za sebou již přes 250 projektů nových značek přes název, identitu po globální testování nových konceptů.
Michal, praktik a skutečný podnikatel, pohlíží na značky z pohledu netrpělivého investora, bez zbytečného bullshitu.
Očekávejte konkrétní příklady a principy, které můžete ihned aplikovat.
Řešíme B2B? Ano, bude zde i B2B, jako například vznik B2B značky Exponea od nuly na 300 milionů dolarů, rebranding CHAL-TEC na Berlin Brands Group pro 28 trhů a získání statusu unicorn a mnoho dalšího.
Řešíme B2C? Ano, bude i B2C, včetně rebrandingu a nového komunikačního konceptu pro MUZIKER ve více než 30 zemích, DRIVERAMA pro více než 10 trhů, značky ATIDA s více než 14 miliony zákazníků a mnoho dalšího.
Řešíme B2B i B2C? Ano, bude i kombinace obou, včetně osvěžení značky SLIDO s 45 miliony uživateli, s aplikovatelnými zkušenostmi švýcarských značek na našem trhu.
Na závěr získáte konkrétní pracovní sešity pro své firmy a marketingové týmy.
Rychlost v reakci je klíčová, abyste se stihli přihlásit, než bude workshop zcela obsazen :)
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.