V tomto workshopu se zaměříme na to, jak s budováním online komunity začít, jak ji rozvíjet a jak ji propojovat s offline světem. Pohybovat se budeme na profesní/ byznysové síti LinkedIn. Ukážeme si konkrétní postupy, krok za krokem si projdeme vše, co k rozjetí perspektivní byznysové komunity potřebujete. Podíváme se také na reálná čísla z Radčiny komunity a zhodnotíme byznysové přínosy.
Radka je obsahová marketerka a copywriterka, vystudovala český jazyk pro SŠ a psaním se živí už více než 15 let. Psala pro tradiční firmy i pro startupy, prošla si marketingovými agenturami a získala přesah do celého marketingu. Aktuálně je na volné noze a specializuje se na B2B segment. Pomáhá značkám s řízením marketingu nebo s přípravou a realizací obsahově komunikační strategie. Konzultuje marketing, mentoruje tvorbu obsahu a školí firmy i jednotlivce. Na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě již několik let přednáší předmět Copywriting. Na LinkedIn si vede úspěšný osobní profil a rozvíjí několik segmentově odlišných komunit.
Živá a nadšená komunita aktivně podporuje vše, co jako značka děláte.
Stačí jen váš čas, nápady a vytrvalost a vaše značka/ firma získá nový účinný marketingový kanál.
Zjistíte, jaký zásah vám může funkční komunita na sociálních mediích přinést. I když nejste celebrita.
Odhalíte tajemství zcela neřízeného networkingu, i to jaký byznysový dopad může tato aktivita mít.
Pokud máte odpor ke psaní, nebude to úplně pro vás. Jinak stačí chuť a nadšení zkusit něco nového. Přirozený exhibicionismus a optimismus výhodou, stejně jako alespoň základní orientace v marketingových vodách.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.