Management budování komunit: brand awareness v B2B

Rezervace je možná po přihlášení
I B2B marketing vás může bavit. A hodně. To máte printy, veletrhy, billboardy, POS, PPC kampaně, mailing... Všechno vás stojí peníze. Hodně peněz. Výkon, akvizice, konverze. Ale co lidi? Na ty se v B2B trochu zapomíná, přestože i manažeři, kteří rozhodují o klíčových nákupech a zakázkách, jsou pořád jen lidi. Ne firmy.

V tomto workshopu se zaměříme na to, jak s budováním online komunity začít, jak ji rozvíjet a jak ji propojovat s offline světem. Pohybovat se budeme na profesní/ byznysové síti LinkedIn. Ukážeme si konkrétní postupy, krok za krokem si projdeme vše, co k rozjetí perspektivní byznysové komunity potřebujete. Podíváme se také na reálná čísla z Radčiny komunity a zhodnotíme byznysové přínosy.

Čas

14:00

Odpolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

NEWTON University

3. patro, učebna 21

news04 news04

Radka Legerská

B2B marketerka, lektorka a copywriterka

Radka je obsahová marketerka a copywriterka, vystudovala český jazyk pro SŠ a psaním se živí už více než 15 let. Psala pro tradiční firmy i pro startupy, prošla si marketingovými agenturami a získala přesah do celého marketingu. Aktuálně je na volné noze a specializuje se na B2B segment. Pomáhá značkám s řízením marketingu nebo s přípravou a realizací obsahově komunikační strategie. Konzultuje marketing, mentoruje tvorbu obsahu a školí firmy i jednotlivce. Na Ekonomické fakultě VŠB-TU v Ostravě již několik let přednáší předmět Copywriting. Na LinkedIn si vede úspěšný osobní profil a rozvíjí několik segmentově odlišných komunit.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Živá a nadšená komunita aktivně podporuje vše, co jako značka děláte.

number-02.svg

Stačí jen váš čas, nápady a vytrvalost a vaše značka/ firma získá nový účinný marketingový kanál.

number-03.svg

Zjistíte, jaký zásah vám může funkční komunita na sociálních mediích přinést. I když nejste celebrita.

number-04.svg

Odhalíte tajemství zcela neřízeného networkingu, i to jaký byznysový dopad může tato aktivita mít.

Potřebné znalosti

Pokud máte odpor ke psaní, nebude to úplně pro vás. Jinak stačí chuť a nadšení zkusit něco nového. Přirozený exhibicionismus a optimismus výhodou, stejně jako alespoň základní orientace v marketingových vodách.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.