Ukážeme vám, jak zpracovat produktová data z e-shopu a jaké nástroje vám usnadní práci, abyste bez programování dostali data do BigQuery datového skladu. Vysvětlíme si, jaké metriky je důležité sledovat při vyhodnocování produktového portfolia.
Následně si ukážeme, jak nasadit server-side GTM, přes které můžete poslat hodnoty marží do inzertních systémů a GA4 a optimalizovat marketingové kanály podle marže. Podělíme se také o fuck-upy, které se nám staly, abyste se jim mohli vyhnout, a o to, jak následně změny vyhodnotit.
Lukáš a Kuba řídí týmy analytiků v Databy, ve kterém pomáhají klientům budovat datové projekty. Lukáš má za sebou již devět let v konzultačně-marketingové skupině Proficio a má tak bohaté zkušenosti s integrací marketingových dat a Google Analytics. Kuba řídí tým BI specialistů a přináší více než 10 let zkušeností ze světa korporátních financí.
Lukáš a Kuba řídí týmy analytiků v Databy, ve kterém pomáhají klientům budovat datové projekty. Lukáš má za sebou již devět let v konzultačně-marketingové skupině Proficio a má tak bohaté zkušenosti s integrací marketingových dat a Google Analytics. Kuba řídí tým BI specialistů a přináší více než 10 let zkušeností ze světa korporátních financí.
Zvednete efektivitu svých kampaní a ziskovost vašeho e-shopu.
Dáme vám základní kameny, abyste mohli budovat datové projekty ve firmě.
Získáte skripty, které používáme v server-side GTM ke zpracování marží.
Nasdílíme vám ukázkové reporty, které používáme v produktové analytice u našich klientů.
Dostanete spoustu reálných tipů z praxe a podělíme se o fuck-upy, kterých se vyvarovat.
Naučíte se, jak aplikovat technologie jako je BigQuery, server-side GTM nebo třeba Keboola.
Je dobré mít zvládnuté elementární schopnosti práce s daty – jako například umět si nahrát data z CSV do Excelu atd. Pokud se chcete zúčastnit pasivně a nasát know-how, tak nepotřebujete vůbec nic. Školení je vhodné pro marketéry, kteří chtějí na základě relevantních dat zlepšit efektivitu kampaní. Pro vlastníky e-shopů, kteří chtějí vědět, jak řídit své produktové portfolio a navyšovat tak ziskovost svého e-shopu. Pro dataře, kteří se chtějí naučit integrovat data do datového skladu. Pro webové analytiky, kteří chtějí poznat výhody server-side GTM.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.