Na školení se naučíte: najít odlišení, nastavit positioning, vytvořit brandové sdělení, vybrat kanály a vytvořit si ukázky aplikace.
Anna je vedoucí strategického týmu v agentuře Taste. Za svou kariéru si sáhla na většinu oborů marketingu. Věří, že začátek funkčního marketingu je u správně nastavené značky. Proto pod značkou Taste Lovebrand učí majitele, branďáky a markeťáky svoji značku milovat, rozvíjet a tlačit všude, kam se dá. Dlouhodobě, konzistentně a s odvahou. Annu můžete poslouchat taky v podcastech na Digichefu nebo potkat na konferenci Brand Restart, kde je obsahovým garantem.
Nikdo vaši značku nezná
Každý výstup vypadá jinak
Kampaně mají malý efekt
Nevíte, jak zachytit pozornost zákazníka
Neumíte si hrát se slovy a obrázky
Chybí vám odvaha a odlišení
Před školením byste měli mít již nastavenou nebo promyšlenou vizi značky a její hodnoty. Měli byste znát svoje konkurenty, a jak funguje trh. V teoretické rovině se budeme bavit o nastavení pozice značky a dál budeme prakticky tvořit výstupy.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.