I malá značka může mezi konkurencí zazářit

Rezervace je možná po přihlášení
I pro malou firmu může značka znamenat přínos pro marketing a obchod. Jak se odlišit, zaujmout pozornost zákazníků a dovést je k nákupu díky budování brandu? Projděte si nastavením strategie, vytvořením taktického plánu a navržením konkrétních kroků.

Na školení se naučíte: najít odlišení, nastavit positioning, vytvořit brandové sdělení, vybrat kanály a vytvořit si ukázky aplikace.

Čas

10:00

Dopolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

NEWTON University

4. patro, učebna 05

news04 news04

Anna Mejsnarová

Head of Strategy | Taste

Anna je vedoucí strategického týmu v agentuře Taste. Za svou kariéru si sáhla na většinu oborů marketingu. Věří, že začátek funkčního marketingu je u správně nastavené značky. Proto pod značkou Taste Lovebrand učí majitele, branďáky a markeťáky svoji značku milovat, rozvíjet a tlačit všude, kam se dá. Dlouhodobě, konzistentně a s odvahou. Annu můžete poslouchat taky v podcastech na Digichefu nebo potkat na konferenci Brand Restart, kde je obsahovým garantem.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Nikdo vaši značku nezná

number-02.svg

Každý výstup vypadá jinak

number-03.svg

Kampaně mají malý efekt

number-04.svg

Nevíte, jak zachytit pozornost zákazníka

number-05.svg

Neumíte si hrát se slovy a obrázky

number-06.svg

Chybí vám odvaha a odlišení

Potřebné znalosti

Před školením byste měli mít již nastavenou nebo promyšlenou vizi značky a její hodnoty. Měli byste znát svoje konkurenty, a jak funguje trh. V teoretické rovině se budeme bavit o nastavení pozice značky a dál budeme prakticky tvořit výstupy.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
30. LEDNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.